dajankusa

Mnoge generacije su gasile žeđ na ovom starom izvoru, zato Dajankuša zauzima posebno mjesto kod kalaćana. Sjetite se samo koliko smo puta se napili njene vode idući u školu i vraćajajući se iz nje

korajsko sirce u americi

Danas sam otisao do Bosanske prodavnice ovdje u Seattle, USA da kupim nekih domacih proizvoda.A naj vise da vidim da kupim domaceg sirceta jer je sirce dobro protiv gripe.Pa sam se bas prijatno iznenadio i obradovao(toliko da sam morao ovo objaviti)moja velika radost bila je sto sam nasao domace sirce, a jos veca moja radost je bila sto to sirce nije bilo obicno , nego je to bilo "Korajsko Sirce" proizvod "BEHAR KORAJ".Toliko mi je srce u tom momentu naraslo da ni sam nemogu opisat tu radost.Mozda nekim i nije ovo toliko posebno ali za mene je velika stvar da ovdje u Americi mogu kupit bosanske proizvode a pogotovo iz naseg KORAJA.Koristim priliku da Cestitam svima Beharovcima (BEHAR KORAJ) na velikom Uspjehu i zelim vam sve najbolje u buducem radu i mnogo uspjeha samo Naprjed Korajci. (U narodnoj medicini Domace Jabukovo sirce se koristi za regulaciju visokog krvnog pritiska,visoke tjelesne temperature, upale grla,smanjuje tjelesnu tezinu (daje osjecaj sitosti organizmu),kao i lijek za bubrege,besiku,prostatu i mokrecne kanale.) japanska delegacija u "Beharu" Osman salihovic priznanje najbolje korajske jagode